Dagen:

* Gick upp kl 6
* Åkte till skolan, hade samhäll
* Åkte hem
* Dressyrtränade Rayanni. Gick SUPER! Angelica Flykt ät VÄRLDENS BÄSTA TRÄNARE!
* Red Gajos, ut!
* Köpte tränings kläder
* Klippte Gajos, gick bra med lugnande av vetrinären, brämms, bommull i öronen, luva, jacka över ansiktet och kedje grimmskaft. Haha inte så fint men ville bara få det gjort snabbt innan han skulle dampa, gick på 20 min!!!! Jag är bäst på att klippa!
* SPRANG, fett stolt och trött!
* Duscha!
* Käkade
* Plugga, plugga, plugga!!!!!!!
* Nu: ut tror jag.


Full späckad dag!
Fan va bra jag är! (y)




Bara för att jag är så himmla cool!

Empire of the sun - Walking on a dream

Mums på den låten!


God natt sötisar!



Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Grymt bra!!:D

2010-09-21 @ 21:12:02
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

när du skriver ut vad menar du då??

undrar bara:)

2010-09-21 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0