Dagens ridpass!

Kom hem för ett tag sedan men har fixat med en del saker innan jag kunde sätta mig framför datan ;)
Måste bara säga tack till alla kommentarer ! Love you all ♥

Men nu vidare till hästarna ...

Filur : Red i skogen , var pigg men otroligt fin :') Lyssnade både framåt och bakåt .
Gjorde mycket övergångar för att få han mer lyhörd sedan jobbade vi med tempoväxlingar...
Gick jätte bra och kan inte säga annat än att jag har världens finaste ponnier! ♥

Filur idag :



Gabriel :

Hade samma upplägg som Filur , han var skit fin i traven och lyssnade perfekt men sen i galoppen vart han jätte springig och jobbig så fick jobba lite mer där ... Men gick bra i slutet iaf ;)
Fina ponny ! ♥

Gabriel idag :



Nu ska jag sova godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Söta ponnyer:)

2010-09-02 @ 23:47:17
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sötisar =)

2010-09-03 @ 08:11:19
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0