Dagens shopping!

Förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte hunnit :/ Men ska försöka uppdatera bättre nu!

Idag var jag och pappa på Charlies , dom har sin årliga höst rea där nu. Så passa på att åka dit! Jag hittade lite fina saker iaf (Y)

Detta köpte jag:



Charlies regntäcke - 500 :- sen var det 20 % rea  på det i kassan.
Magplatta - 895 :- ej rea.
Riderscompany ridbyxor - 400 :-
Kingsland lindor - 200 :- ( köpte likadan för 450 :- i gbg -.-' )
Catago skydd - 200 :- fram , 150 :- bak.
Catago hoppspö - 80 :-



Sen kollade vi ut lite saker från Kingsland som jag önskar mig i födelsedags present bland annat en vinter jacka och en fleece, fleecen ska vi köpa innan tror jag för den behöver jag verkligen! :)





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygga saker:)

2010-09-25 @ 17:10:09
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0