Fix dag!

Gick i skolan från 8-13.00 idag , så skönt att sluta tidigt ...

Har massor att fixa inför helgen och tävlingen nu , så uppdateringen kommer någ inte vara så bra tyvärr :/ Men ska göra mitt bästa för att uppdatera de stunder jag har ledigt ;)

Kollade startlistorna precis , förstår inte riktigt varför de lägger starterna så tätt inpå varandra ?
Skulle vara bäst om jag kunde starta först och sist istället för att bara ha 15 i mellan sig ( det är 40 startande ) jag hatar att stressa på tävlingar. Och kvalen har ju bara en grund omgång också så starterna tar ju inte så lång tid heller... Får se om jag kan ändra så att jag kan få starta först för då blir det inte lika stressigt hoppas jag ...


Men nu ska jag börja fixa , hörs senare!



Jag älskar dig <3




Kommentarer
Postat av: ellen a

skönt att sluta så tidigt på fredagar, jag slutar 3 :/

2010-09-03 @ 15:40:44
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Loviiisa

Lycka till i helgen:)

2010-09-03 @ 19:12:19
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0