Heeelt onödigt!

hah , så onödigt att jag åkte till skolan idag. Förra veckan fick vi ledigt från våra engelska lektioner för att vi bara skulle läsa våran bok . Och gissa vad vi gjorde idag så ?
Jo, läste i boken ...

Men men , ska till stallet strax. Kan också säga att det är livsfarligt att åka min moppe xd Styret är fortfarande helt snett och det går inte att svänga åt höger för då glider hela framhjulet xd
Men måste ta den upp till stallet idag igen för mamma har möte så hon kommer hem jätte sent och pappa jobbar.
Så om jag inte hör av mig så har jag antagligen slagit ihjäl mig...






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att eran blogg är sjukt bra och rolig,

men vet era föräldrar att ni bloggar osv?

isf följer dom eller typ läser dom dne ofta och vad tycker dom om det?:)

2010-09-13 @ 18:40:29
Postat av: Loviiisa

fin bild:) Han är så fin Filur:)

2010-09-13 @ 20:47:53
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: ellen a

det hoppas vi inte..

2010-09-13 @ 21:21:29
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0