Hellu!

Ska kolla på simpson sen på idol!

Fan! Måste ju plugga sv, eng, hi & spanska! Hade jag glömt...eller snarare förträngt.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har inte hunnit updatera idag.
Men har varit i skolan, sen gick jag och shoppade lite.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen red båda, Gajos på banan och Rayanni ut med Eve :)
Hoppade Gajos lite, några språng på 110-120, han va sååååå fin (L)
& han har lärt sig galoppombyte, score!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min snällaste mamma har köpte en sjukt snygg kingsland dunjacka till mig!! Kan lägga upp en bild någon dag när jag orkar (haha).

Pallar inte att blogga seriöst!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi ska i alla fall tävl nästa helg, i Grevagården! Jag med Gajos & Thea med Nibbe, bara en LB för det är GP ponny så vi orkar inte vänta i år igen.

Sen helgen efter blir det värnamo, med Gajos och Flash!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ska vara hemma ikväll, buhuhuhuhuhuhuh hatar att inte få träffa mina bästa poooolare, men en e i Danmark  :(

Nu måste jag dra, plugg ni vet.
puss hej!






Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Allt i ett:P<3

Lägg gärna upp en bild:)

2010-09-22 @ 21:11:13
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Amanda Magnusson

Jag tror jag med ska åka till värnamo med min nya dponny! :) då kanske jag ser dig :)

2010-09-22 @ 23:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0