I am not a robot - Marina and the Diamonds

God kväll ;)

Nu kommer ett snabbt inlägg för jag har massa att plugga!!

Gick i skolan till 2, men va inte hemma förrens 4...
Käkade och hade ett 3:e världskrig med min syster. Sen gick jag ut i stallet, mockade och red Rayanni på banan. Sen vid 6 så kom Katja och tränade oss, Thea hade Nibbe. Vi hoppade lite linjer och det gick bra för båda :)

Har precis kommit hem! Är sjukt stressad! Har NK,HI,HI-SV,SP & EN tills imorgon! Och tills fredag ska jag ha läst 200 sidor + gjort massa uppgifter!! GAAAH!! Slutar halv 5 imorgon med -.-´

Nu måste jag dra!!


Sommar <3




I am not a robot - marina and the diamonds

Min drooooog!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kärlek!<3

2010-09-30 @ 15:52:29
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud så söt bild!!

2010-09-30 @ 18:40:17
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0