Resultat!

Första kvalet LB ( 1m ) :

Gabriel : Nolla , skit fin!
Altt flöt på hur bra som helst och han var med mig hela tiden :D

Filur : Ute , trillade av på sista hindret.
Blev verkligen huuuuur stressigt som helst hann inte ens skritta fram han eller rida fram han ordentligt överhuvudtaget. Och han är den typ av häst man inte ska stressa på , han kan bli helt till sig och typ inte veta vart han ska ta vägen.
Rev trean sen gick det jätte bra till sista hindret då vi låg helt fel och jag hoppade före så jag trillade av... Men men shit happends , det är bara att ta nya tag.

Gick direkt in på framhoppningen och jobbade han i låg och avslappnad form så han skulle börja slappna av tog även något hopp på oxern och då var han skit fin <3


Andra kvalet LB+5 ( 105 cm ) :

Gabriel , 8 fel . ( Debut! )
Rev trean sen fick vi ett stopp på första i kombinationen låg fel och hade lite loj galopp men sen skärpte jag till mig och red han och fick upp ett mycket bättre tempo och då var han helt klockren , GULDPONNY

Filur : 4 fel .
Rev trean , samma som med Gabriel.
Fokuserade bara på att få en lugn runda utan något stress eller liknande . Han var skitfin så det var riktigt synd med det petet .


Men trots mina 8 fel på Gabriel gick han till A -final och Filur till B-finalen , haha man kunde nästan tro att det skulle vara tvärtom ;)

Så imon blir det debut med Gabriel i LA ( 110 cm ) :D (L)



My love ♥


Kommentarer
Postat av: sara

Grattis!

är A-final den riktiga finalen för DM?:)

Lycka till:)

2010-09-04 @ 18:54:03
Postat av: Mirja

Vad kul!

Hoppas det går bra imorn:)

2010-09-04 @ 21:55:31
Postat av: ellen a

vad kul, grattis :D o lycka till :)

2010-09-04 @ 21:56:34
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0