Resultat!

Förlåt för dålig uppdatering men internet har inte funkat!

Nu kommer i alla fall resultat från idag!

B-finalen, LB ( 1m ) :

Filur : Var skit fin , var en A:0 och vi hade as bra tempo och fick till grymma svängar! Men tyvärr rev vi sista hindret , skulle vunnit annars xd
Usch man blir alltid så besviken när man river sista xd tog ett tag för mig att smälta in det xd

Men jag är nöjd en då , han var riktigt på hugget och bara sökte hinder så fort man hade landat !
Underbara ponny (L)

A-finalen , LA ( 110 cm ) :

Gabriel : Debuten med han , var en ganska lång bana eller hinderena var utspridda över hela banan, vissa hinder var med maxade än andra men jag tyckte inte det var någon extremt svår bana ...

Men vi rev ettan , han blev "fast" i stacketet och behöll inte trycket i galoppen genom svängen. Men det var mitt fel inte hans .
Sen fick vi ett stopp in till tre kombinationen , han har tycker fortfarande att det är lite läskigt att hoppa kombinationer har varit lite tveksam på dom de senaste men han hoppade det galant och var nolla genom den på andra försöket :)

Men gud vad nöjd jag är , han var så sjukt taggad och bara sög efter hindrena! Härliga underbara ponny! (L)



Jag älskar er mina finaste prinsar <3



Kommentarer
Postat av: ellen a

kul att du e nöjd:D Men retligt att riva sista ;)

2010-09-05 @ 22:10:19
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Loviiisa

Kul att det gick bra och att du är nöjd!:D Synd att du rev sista, hänt samasak för mig:P

2010-09-06 @ 07:53:57
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: amanda

va kul :D

2010-09-06 @ 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0