Tjaa!

Har inte updaterat tyvärr e lite sleeten!
Sov knappt 4 timmar i natt, vaknade vid halv 8 i Lukas soffa x)

Var i alla fall först hos finaste Daniella <3
Sen följde hon med mig hem och så gick vi till Lukas & Anton :)
Hade det as chill drack och så typ ... :)
Sen kollade vi på film och jag somnade typ vid 5 o vaknade som sagt vid halv 8 igen, mamma va inte så glad när vi traskade hem runt 8. Haha hennes citat:
" Jag skulle ringa akuten, jag trodde ni var döda!" Höhö...

Idag körde vi hem Daniella vid typ 11-12 sen åkte jag & mamma till mormor & morfar och fikade :)
Sen drog vi en sväng till Charlies, mamma köpte ett träns till Nibbe (hon är HELT GALEN i att köpa träns! Vi har säkert 30 st!) och jag köpte ett par marinblå hunter + hunter strumpor, cool som jag är ;) haha...
Och självklart ska jag ha den till vardags!

Har tagit 2 alvedon för jag har sån jävla växtvärk i hela kroppen! Eller om det är nåt annat? :p

Ska i alla fall ut och rida Gajos snart, Rayanni ska vila för hon ska dressyrtränas imorgon!
Och jag ska vara hemma imorgon, schalalalallalallalall (y)
Då ska jag typ plugga, rida (träna) och avliva min dumma katt! (haha va hemskt det lät xD)

Aja, hörs kanske senare, pusss!


 

Sånna typ, konstig färg på bilden dock...

Typ sånna strumpor med då ;)

 




Kommentarer
Postat av: amanda magnusson

har med ett par hunter stövlar fast bruna :) as sköna och snygga, funkar ju lika bra i stallet som till vardags (Y)

2010-09-26 @ 18:39:05
Postat av: Matilda

Min syster har de där stövlarna =)

2010-09-26 @ 20:14:37
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0