Ang. Snow-Girl....

Just nu är det inte så bra :((

Hennes feber har gått upp, benet har blivit lite mer svullet och jag tror inte att hon svarar på behandlingen..... "/
Hon ska "opereras" imorgon igen, och jag tror att det blir lite antingen eller. Antingen klarar hon sig eller inte...

Håller alla mina tummar för henne, skulle vara fasansfullt om vi blir tvungna att ta bort henne!



Här fick hon stå precis när vi kom fram till Halmstad!

och Julia från ponnyakuten..... klaga inte på att Jambas box såg ut som en fågelbur!!



Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

vad har hänt med henne =O

2010-05-24 @ 07:51:29
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur e det med henne?

Jag känner Tove & Fredrika Snowi´s förra ägare och tyckte (och tycker fortfarande) väldigt mkt om Snowi! Hon är en så härlig ponny så jag hoppas att allt blir bra med henne...

:D

2010-05-24 @ 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0