Dagens ridpass!

Gick ut till stallet vid ca klockan 11 idag.

Först red jag Gajos på banan:

Värmde upp, jobbade mycket med öka-minska galoppen, skänkelvikningar samt övade jag också vägar på bommar. Alltså jag red över bommarna för att träna ögat och få honom lite rakare efter dem, han har en tendens att dra sig åt ett håll! Han var i alla fall jätte fin idag, inte lika stel!

Decibelle:

Hon är inte helt igång än. Så red henne i ca 20 minuter på banan. Mest skritt och trav, lite lösgörande och sen något varv i galopp!
Hon var ganska stretig och pigg i galoppen men annars fin!


Nu ska jag duscha och göra i ordning mig till ikväll!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Söt bild!!



sv: JA det gör jag, eller mer mot Nässjö =)

Bor du i Jönköping??

2010-05-29 @ 17:04:33
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: caroline

SV: Den är tyvärr såld redan

2010-05-30 @ 11:38:16
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0