Dagens ridpass: Gabriel <3

Red han på banan idag , har ju inte ridit han i helgen när jag har varit och tävlat så jag ville bara känna igenom han.
Försökte att få han lång och låg och inte springa i 200 km/h och kolla på allt annat.
I början var han som sagt lite sprining men det blev bara bättre och bättre och han gick som jag lämnade han sist ;)
Och jag måste säga att han har blivit myyyyycket bättre i galoppen nu! Förut "tappade" han lätt bakbena och bara sprang men har han ett mycket bättre steg i galoppen och kan verkligen bära upp sig och till och med korta sig :D
Duktiga ponny!






Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: Jorå, det är super bra med mig! ;D

2010-05-17 @ 21:10:34
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0