Dagens ridpass+ outfit (igår)

Igår red jag markarbete på Gajos, Decibelle fick vila för hon är fortfarande lite svullen men inte halt. Veterinären kommer imorgon för säkerhets skull :)

I alla fall... red markarbete med Gajos igår på ridbanan :)
Började med att skritta fram, trava fram i lite lägre form och sen galoppera några varav i låg form och lätt sist.
Sen började jag att korta-länga galoppen, galoppvolter, trav-galopp över gångar. sen red jag lite olika skolor i traven såsom skänkelvikningar och framdelsvändningar. Han var ganska stel i bogen, halsen och ganska stum i munnen så förböjde honom lite. Ställde åt höger, sen åt vänstar och sedan rakställde igen.

Förutom att han var lite stel i början så kändes han fin! :)

Idag red jag ut med Gajos, lite klättring, och arbete i alla gångarter :) Han var fin, lite seg konstigt nog!
Sen skrittade jag en liten sväng med Decibelle :)



Utrustningen som min otroligt söööta ponny hade på sig :D



egooo



Sen fick min bebis bada, ett helvete kan jag lova!

Sen gå ut i hagen, fullt utrustad eftersom han har allergi mot knott "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0