Gabriel's vecka !

Min lilla bäbis på 8 år :')
I torsdags var vi på en pay and jump på Bankeryd , tycker att dom hade arangerat ( stavning ?! ) det riktigt bra!
Hade våra tävlings hinder och så :)
Men iaf hoppade 80 cm och 90 cm vilket motsvarar LD och LC :)

I 80 cm :

Rev 4:an och sprang förbi 7:an , på 7:an var han mer eller mindre imot mot utgången xd och jag var inte aktiv i den svängen och glömde ytterskänklen men jag är nöjd :)
Var ju dessutom ute så det var mycket att kolla på men han skötte sig super! :D

I 90 cm :

Nolla! :D
haha , var något trött och springig i denna klassen men var nolla ! :D
Duktig ponny!


Träningen i måndags gick gaaaaaaalet bra!
Var lugn lyssnade asså han var underbar! :D




Jag älskar dig (L)


Kommentarer
Postat av: Mirja

Vad kul att det går så bra:D Ser fram emot att kolla när ni hoppar:) Du gör ett jätte bra jobb med honom!

2010-05-01 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0