Hemma!

Kom hem nyss , varit i stallet ett bra tag och fixat ...

Båda hästarna trimmades på banan med lite bommer , Filur kände jag bara igenom tills imon men tog de bommar jag hade lagt upp bara nån gång och kände lite :) Han var huuur fin som helst! Kärlek på min Flurriiis! (L)
Gabriel var taggad till tusen , tycket typ allt var as läskigt i början , men det släppte sen och han var as fin han med!

Usch , känner mig så dum att lämna min Bäbis imon och bara åka iväg med Filur , men Elin kommer ta jätte bra hand om han ! :) Fast jag hinner ju rida han imon med :D


Nu MÅSTE jag plugga till provet imon !



Filur ! (L)




Gabriel ! (L)



Kommentarer
Postat av: kajsa

fina hästar :)

2010-05-14 @ 00:02:39
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0