Träning!

Har varit på träning med båda idag!
Jag har världens finaste hästar punkt slut.
Jävlar vad fina dom var , Gabriel hoppade en bana på 1 m - 110 cm , hur duktig som helst ! Dessutom var "banan" ganska svår med linjer , kombinationer och ganska korta svängar ibland , men han klarade det galant!
Filur hoppade "banan" på ca 120 cm , s t u d s b o l l ! Pigg och glad som bara den och inget att klaga på där heller !

C tyckte iaf att jag ska börja hoppa lite MSVB ( 120 cm ) nu med Filur , det mesta sitter ju i mig känns det som xd
Får se när det blir. Har två helger nu när jag bara ska hoppa LA:er ( 110 cm ) , får se hur det går först och främst :D
Han klarar det , vi har ju jort det för ut ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0