Resultat från helgen!

Lördag LA :

Rev 4:an sen till sista vet jag inte vad som hände om han halkade eller snubblade vi åkte iaf rätt genom hindret :/ men jag satt kvar och Filur klarade sig utan några skador , annars var det en helt okej runda han kändes bra!
Minnet på film kameran tog slut så man ser inte vad som hände där heller :/

Söndag LA:
Dubbelnolla! Heeelt jävla klockren , studsboll!
Taggad till tusen på framhoppningen och framridningen!
Kändes galet bra, men de två sista ryttarna slog mig så kom preci utanför placering.

Söndag LA+5:
Petade  sista i trekombinationen och sen sista hindret , men jävlar vad han hoppade !
hahha , jag ser ut om en trasdocka på filmen typ för han hoppade mig ur sadlen på typ varje hinder xd

Älskad älskade ponny , finns ingen bätte än han!


You & I , that's how i should be <3




Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Kul att han kändes så bra :D:D

sv; Åh tack så mycket, och detsamma :)

2010-05-17 @ 12:25:38
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: ida

snygg hästblogg! jag har nyss startat om min hästblogg igen. så det skulle vara kul om du kikade in på min länk har ovan :) kram ida!

2010-05-17 @ 12:45:14
URL: http://merryannbell.blogg
Postat av: Sara Jansson

sv; Tråkigt att det va dåligt väder :/ det är ju inte kul när det är regn när man tävlar på gräs :/

2010-05-17 @ 13:05:28
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0