Resultat!

Förlåt för dålig uppdatering!

Amanda har någ inte hunnit eftersom dom har flyttat i veckan och som någ de flesta vet tar det lite tid.
Och jag har haft fullt upp hela veckan moppe kurs och sånt .


Tävlade i vaggeryd med Filur idag :D
Hoppade två stycken LA (110cm) .
Andra klassen var sista omgången av div 1 !


Förklassen LA (110cm)

Var sjukt stark :o vääldigt olikt han !
Ville få han och börja hoppa mer "uppåt" hoppa upp sig mer och börja tänka lite , så jag tog det väldigt lugnt ville bara få en bra runda , petade A i kombinationen kom lite nära , var en ganska lång linje från 2:an och 3:a och 3:b , jag hatar linjer och långa galopp sträckor xd Måste börja träna bort det och försöka tänka mer possetivt , men det är inget jag kan skylla på min Filur , han är grym i alla lägen <3


Lagklassen LA (110cm)

Red med luva i denna klassen , testade faktiskt utan i förklassen , kanske därför han blev lite stark ? Men tog luva i denna :)
Banan var svårare att rida än vad den såg ut faktiskt . Rev det lägsta hindret på hela banan tror jag xd vet inte riktigt vad som hände det kändes som vi kom bra , kanske lite slarv eller nått , sen så rev vi 6:an galopp sträcka igen , hah jag blir fan helt fuck't up i huvudet på sånna galopp sträckor men det är bara att träna träna träna nu för mig själv , för Filur har inga promblem med det :)
Slutade på 8 fel , två ner .

Det var inte riktigt Bankeryds lag dag eller hur man ska säga , två i laget var ute och två hade 8 fel .
Men i det totala slutade laget 5:a av 16 lag tror jag det var ! :D och det är ju faktiskt okej !
Liiiite surt var det att vi kom femma när det var fyra placerade i det totalt , men men det är ju inte det som räknas.


Jag är nöjd med dagen , våran första ute tävling 2010 ! :D





Bild från förra året i Grankärr ! :D

Usch till Vahheyd's framridning , galt djupt med en stor grop i mitten :S nej dit ska vi inte åka igen !


Tove <3 



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ligger brk inför finale i div 1?

2010-05-10 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0