Svart på tal....



Svart på tal till "anonym" (som är någon i BRK, kollar på ip så vet jag sen)

Jag skrev inte att alla i laget hade det målet!! Utan att några hade det och att DE var sjukt löjliga, det står jag för till 100 %!

Jag ville vara med i laget först men så satt några och sa att de inte ville vara med om inte de allra bästa var med och de ville inte vara med om inte alla i laget hade som mål att kvala till elit och att man bara skulle kolla på merit poäng och på de med bäst resultat! Då kändes det bara som om att de sa mer eller mindre att "
vi är så jävla bra och vi vill inte ha med någon som sabbar för oss"
Då hoppade jag av och tyckte att eftersom att de var så jävla bra så kan de ju hoppa div 1 och komma till elit!

Det gjorde de ju inte, gick ju inte så bra för dem i finalen som gick i LA.. Då tyckte jag att de fick se sig själva i spegeln lite, och inse att de inte är på den nivån!

Sen så går elten i MSVB och det var bara en av dem som var kvalad till det och då tyckte jag att det var så löjligt att sitta och säga att de  baraär med i div 1 för att komma till elit!
Som om att div 1 som går i LB-LA är så kasst men de måste göra det lixom...

Jag står för att jag tycker att de var löliga när de sa MER ELLER MINDRE att de vill komma till elit för det är där de hör hemma, när typ alla hoppar LB-LA -.-´

Säg vad ni vill men så tyckte jag, och det var därför jag och Thea hoppade av!!

Jag tycker att alla som ville vara med i laget är jätte duktiga, det tycker jag! MEN de är inte på samma nivå som Zetterman stars!


Kommentarer
Postat av: Anonym

glömde skriva mitt namn, det är fanny :)

iaf så måste jag bara lägga till att både jag, tove & petronella är kvalade till MSV B = 3 st :)

& ingen i laget har sagt att vi är "bättre" än div 1, och det vet jag för jag var med i laget. Men kom ihåg att vi låg 4a till sista omgången, synd bara att typ alla i laget (haha) hade en dålig dag då :(

alltså, känns lite onödigt, men var tvungen att svara ;)

2010-05-20 @ 17:11:20
Postat av: Anonym

I höstas var det bara Tove som var kvalad, du och petronella hade 1 nolla ;)



Ni sa det inte rakt ut, men typ..och som sagt inte alla, syftade inte änns på dig :)

2010-05-20 @ 18:52:42
URL: http://toveamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha, jo så vare nog. xD

tråkigt att du uppfattade det så, för du skulle fan inte sabbat för laget amanda! :o du hjälpte ju till i vetlanda :))



btw, hoppas snowie blir bra!! :''( & flash.. :( <3

2010-05-20 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0